Serwis do intuicyjnego zamawiania jedzenia z lokalnych restauracji przez internet.
Jak jest u konkurencji?:
Jak jest w naTalerzu.pl?
dla klienta:
Demonstracyjna pizzeria do testów dla klienta: Pizzeria DEMO
oraz demonstracyjna restauracja sushi: Sushi DEMO
dla restauracji:
różnice konkurencyjne:
Serwis obecną postać zawdzięcza kilkunastu miesiącom pracy. Idea wstępna powstała na początku 2016 roku, jako efekt zderzenia się z bardzo niewygodnymi sposobami zamawiania jedzenia, które istnieją w internecie. Mówiąc wprost - będąc ludźmi, dla których internet jest naturalną codziennością, nie mogliśmy w naturalny sposób zamówić jedzenia, takiego jakie chcieliśmy. Zawsze był to jakiś kompromis, a mamy w końcu 3-cie tysiąclecie.
W naTalerzu.pl głodny człowiek nie musi iść na żadne kompromisy - wybiera to, na co naprawdę ma ochotę i co zobaczy na własne oczy. Jemy oczami - to jest niby oczywiste, ale jakoś nikt do tej pory tego nie zastosował.
szacunkowa wartość polskiego rynku sprzedaży jedzenia online
roczny wzrost rynku zamawiania jedzenia przez internet
prognozowana wartość rynku do 2020 roku w Polsce
liczących się konkurentów
pyszne.pl, pizzaportal.pl, ubereats.com
zamówień w 2015
zamówień w 2016
zamówień w 2015
zamówień w 2016 (+46%)
dochód 2015
dochód 2016
dochód 2015
dochód 2016 (+45%)
naTalerzu.pl jest narzędziem do wejścia na ten rynek. Dobrym narzędziem.
Na polskim rynku zamawiania jedzenia operuje kilka serwisów.
Ale liczą się 3: pyszne.pl, pizzaportal.pl i ubereats.com. Pyszne i Pizzaportal są już bardzo dobrze osadzone na rynku - ich początki sięgają jesieni 2009 roku. Ubereats rozpoczął swoje działania kilkanascie miesięcy temu.
Pyszne i Pizzaportal działają bardzo podobnie - działają jako agregatory restauracji i dań, nie wnikając w zawartość oferty restauracji. Zarabiają na prowizji od złożonego zamówienia - 10-12%. Ubereats również pozwala wyszukać restauracje, ale oferuje też organizację dowozu i dba o reprezentację menu restauracji na swoim serwisie. Prowizja tutaj to już 30%, ale częściowo zawiera dowóz. Przy czym klient i tak dopłaca 8 zł, a w przypadku nieco dalszych dowozów pokrywa jeszcze kilometrówkę. W sumie wychodzi dość drogo i wiele restauracji nie wchodzi w ten układ. Ubereats na razie nie ma w systemie zbyt wielu restauracji, ale mają duży potencjał pozyskiwania klientów ze względu na bazę klientów taksówkarskich z uber.com.
Szczegółowe dane dotyczące pyszne i pizzaportal znajdują się tutaj:
Cele na pierwsze 12 miesięcy
działających restauracji
płacących użytkowników
wygenerowany obrót
ilość zamówień
Trzeba pamiętać, że serwis generuje przychody i będzie je generował przez cały czas trwania inwestycji. Po pierwszej fazie technologicznej nastąpi przyrost przychodów, który będzie trwał przez następne kilkanaście miesięcy w sposób geometryczny, z krzywą wzrostu dążącą do plateau.
Skyronics Sp. z o.o.
ul. Strumykowa 40f/49, 03-138 Warszawa
KRS 0000342386, NIP 5242694368, REGON 142047684
Firma powstała w 2009 roku w Warszawie.
Andrzej Haremski - cybernetyk społeczny (algorytmy podejmowania decyzji, motywacje),
Krzysztof Kasianiuk - politolog (zastosowanie teorii gier do działań na ludziach),
Radek Litwin - informatyk (projektowanie jak najbardziej intuicyjnych rozwiązań w internecie).
Od samego początku 3-ech wspólników zajmowało się projektowaniem serwisów internetowych. Projekty przeznaczone były dla userów o różnego rodzaju zainteresowaniach. Setki tysięcy wydanych złotych oraz lata spędzone na kreowaniu i testowaniu różnych rozwiązań zaowocowały wiedzą na temat działań podejmowanych przez ludzi w internecie, ich gotowości do płacenia za określone usługi oraz sposobach sprawnego wdrożenia systemów.
Obecnie jedynym projektem, którym zajmuje się spółka, jest naTalerzu.pl.
Andrzej Haremski
Jestem cybernetykiem społecznym (socjocybernetykiem).
Zajmuję się analizą oraz optymalizacją procesów społecznych oraz badaniem algorytmów podejmowania decyzji. Analizuję zachowania ludzi w internecie - zarówno w sferze wydarzeń ogólnospołecznych jak i osobistych. W telewizjach diagnozuję wydarzenia społeczne. Współtworzyłem kampanie wyborcze. W swojej pracy wykorzystuję wiedzę ze studiów lekarskich na Akademii Medycznej w Warszawie.
Współtworzyłem kilka serwisów internetowych.
Hobby: golf, pisanie książek i komponowanie muzyki.
Radosław Litwin
Jestem informatykiem – ukończyłem Wydział Informatyki Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Pierwszą stronę internetową wykonałem prawie ćwierć wieku temu. Projektuję aplikacje internetowe, jestem autorem wielu rozwiązań webowych dla firm i instytucji. Analizuję zachowania ludzi w sieci i znajduję bazujące na nich zastosowania w internecie.
Uważam, że wszystko zawsze można zrobić prościej i udowadniam to w moich aplikacjach.
W czasie wolnym rysuję i zajmuję się hodowlą ryb akwariowych.